Умови гарантії

  1. Ми гарантуємо якість, – це наш принцип!
    1. Стандартна гарантія: 6 місяці.
    2. Безкоштовна віддалена підтримка протягом усього терміну гарантії.
    3. Безкоштовне сервісне обслуговування протягом усьго терміну гарантії.
    4. Післягарантійне обслуговування.
  2. Виникнення труднощів
    1. Необхідно зателефонувати за контактами вказаними на сайті.
    2. Максимально детально описати суть проблеми.
    3. При можливості надіслати фото на пошту або у месенджер.
  3. Питання не вирішується в телефонному режимі? Якщо в телефонному режимі “питання” вирішити не вдалося необхідно вислати товар до нас на діагностику і тестування. Необхідно додати оригінали або копії документів, а також заповнити форму для нашого техніка. Це значно прискорить процедуру!
  4. Несправність не з Вашої вини? Якщо несправність була не з Вашої вини то ми робимо заміну і висилаємо Вам назад. Гарантійні питання ми вирішуємо далі самі в той момент коли Ваш товар вже у Вас вдома.